; انجام مانور سطح C در تاسیسات تقویت فشار گاز قزوین
جمعه, 30 شهريور 1403
  • ساعت : ۱۱:۲۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ 
  • کد خبر : ۱۱۴۷۷
انجام مانور سطح C در تاسیسات تقویت فشار گاز قزوین
با هدف ارتقاء توان عملیاتی نیروهای حراست در هنگام بروز حریق و حوادث احتمالی و مدیریت بحران، مانور سطح C در تاسیسات تقویت فشار گاز قزوین انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، مهدی زارع، مدیر منطقه سه عملیات انتقال گاز با بیان اینکه، این مانور مطابق با استانداردهای بین المللی روز، بمنظور آشنایی با روش های مدیریت و کنترل وقوع حریق های همزمان در تاسیسات با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود و همچنین ارزیابی توان و دانش تخصصی نیروهای حراست و مشارکت واحد های مرتبط در اطفاء حریق، مورد بررسی قرار گرفت.

زارع، افزود: این مانور با موضوع ایجاد حادثه آتش سوزی در شرایط جوی نامطلوب از قبیل وجود باد و خاک شدید در محوطه مهمانسرای مجتمع تاسیسات تقویت فشار گاز قزوین، با حضور نیروهای واحد آتش نشانی تاسیسات، آمبولانس و کادر بهیاری تاسیسات برای امداد رسانی به مصدوم بیهوش و در معرض خفگی شدید، انجام شد.

مدیر منطقه سه، گفت: در این مانور عوامل درون سازمانی همچون حراست ایستگاه و واحد های تعمیرات، بهره برداری و اداری حضور داشته و از عوامل برون سازمانی مشارکت کننده نیز اورژانس و آتش نشانی قزوین مشارکت داشتند.

لازم به ذکر است، این مانور با برنامه ریزی امور hse، پدآفند غیرعامل، واحد حراست و روابط عمومی منطقه سه عملیات انتقال گاز انجام پذیرفت.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0